Πως γίνεται η ανακαίνιση
Βήμα 1: Καθορίστε τι πρέπει να γίνει
Ενώ η αναδιαμορφώνει μιας ήδη υπάρχουσας ιδιοκτησίας απαιτεί μια συνολική κατεδάφιση, ελέγξτε τις υποδομές και το πλαίσιο του κτιρίου που θα χρησιμοποιήσετε. Μπορείτε μειώσετε το κόστος ανακατασκευής με τη διατήρηση των υφιστάμενων ηλεκτρικών πινάκων, ειδών υγιεινής, δοκάρια, γραμμές του φυσικού αερίου και γενικότερα θέρμανσης κλπ. παρά την αντικατάστασή τους συνολικά.
Βήμα 2: Επιλέξτε την ομάδα σας
Ένας καλός σύμβουλος και συνεργάτης μπορεί να σας διευκολύνει τη ζωή σε πάρα πολλά θέματα. Συμβουλευτείτε επαγγελματίες που μπορούν να σας συμβουλεύσουν σχετικά με τις τελευταίες τάσεις, προσεγγίσεις και στρατηγικές για τη λιανική ενημέρωση. Βρείτε έναν έγκριτο και αξιόπιστο συνεργείο, για να σας προτείνει το κατάλληλο πακέτο ανακαίνισης.
Το συνεργεία θα πρέπει να είναι σε θέση να σας συμβουλέψει σε όλη τη διαδικασία αναδιαμόρφωσης. Αλλά, και να διασφαλίσει το δικαίωμα των αδειών που υποβάλλονται. Επίσης θα πρέπει να σας εγγυηθεί ότι όλα θα λειτουργίσουν σύμφωνα με τους κωδικούς ασφαλείας και υγείας.
Επιπλέον, δεν πρέπει να φοβόμαστε να ζητήσετε βοήθεια. Η ανακαίνιση είναι ένα δύσκολο έργο που απαιτεί πολλά κινούμενα κομμάτια. Ζητήστε από το συνεργείασας να καταθέσουν τις ιδέες τους σχετικά με τη διάταξη του καταστήματοςκατάστημα και των εμπορευμάτων.
Για αυτό είναι σημαντικό να γνωρίσετε τον κατάλληλο σύμβουλο, και η Recons είναι εδώ να σας σταθεί σε κάθε δύσκολο βήμα της διαδικασίας ανακαίνισης του καταστήματος σας. Για να γνωρίστε βέβαια την αξιόπιστη ομάδα της Recons, και για να οργανώσετε ακριβώς ότι ζητάτε για την επιχείρηση σας στο καλύτερο κόστος, δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω των κοινωνικών μας δικτύων, ή της σελίδας μας.
Βήμα 3: Καθιερώστε Timeline
Μόλις το συνεργείο καταλήξει τι δουλειές θα κάνει κλπ, αναπτύξτε μαζί ένα χρονοδιάγραμμα και φτιάξτε μαζί το πρόγραμμα. Ένα χρονοδιάγραμμα θα σας καθοδηγήσει επίσης για το πότε θα πρέπει να κλείσετε και να ανοίξετε ξανά το κατάστημά σας.
Βήμα 4: Τοποθέτηση στοιχείων
Που θα τοποθετήσετε τις ταμειακές μηχανές, τα εμπορεύματα κλπ.; Πάρτε κάποιο χρόνο για να αναλύσετε και να φτιάξετε κάθε κίνησή σας. Τι κλίμα θα ευνοήσει τους πελάτες σας να περάσουν περισσότερο χρόνο στο μαγαζί σας;
Θα πρέπει να έχετε ως σκοπό ότι οι πελάτες θα πρέπει να κάνουν τις αγορές τους ευχάριστα και να μην τις θεωρούν απλώς μια αγγαρεία. Στη συνέχεια, καθορίστε πού να τοποθετήσετε διαφορετικά στοιχεία και διακοσμητικά για να δημιουργήσετε μία τέλεια ροή κυκλοφορίας.
Το χρώμα, τα μοτίβα και ο φωτισμός είναι από τα βασικότερα χαρακτηριστικά που πρέπει να προσέξετε ιδιαίτερα. Συμβουλευτείτε, λοιπόν, αν δεν είστε σίγουροι κάποιον ειδικό.